poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Dobry, tani i lekki podkład nawilżający, wyrównujący koloryt - w sam raz na lato! CC Cream Hydrating Color Correcting od Sensique. Swatche 4 odcieni

Hej Kochani!
To lato momentami dało nam popalić. Piszę w czasie przeszłym, bo upałów już raczej nie należy się spodziewać. W tak ciepłe dni raczej stronię od ciężkich, kryjących podkładów. Wybieram te lekkie, nawilżające, które sprawią, że będę czuć się naturalnie i swobodnie, bez obaw, że spłyną mi a twarzy. Takim lekkim podkładem, który jestem w stanie Wam polecić to CC Cream Hydrating Color Correcting od Sensique. W posiadaniu miałam 4 podstawowe odcienie, więc możecie porównać je sobie kolorystycznie. Zapraszam!

Info od Producenta: podkład wyrównujący koloryt skóry, tuszuje zmarszczki i wygładza drobne niedoskonałości. Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia skóry, dzięki zawartości witaminy E, która jest naturalnym przeciwutleniaczem oraz Hydromanilu - roślinnego komponentu nawilżającego. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, szczególnie suchej. Poziom krycia: średni. 
Podkład dostaniemy w mięciutkiej tubce, wyposażonej w zakrętkę. Nie jest to mój ulubiony typ opakowania. Preferowałabym raczej pompkę lub nawet pstryczek. Jeśli chodzi o zapach, to jest on delikatny i kremowy, bardzo przyjemny. 
Podkład ma kremową konsystencję, nie za gęstą i nie za rzadką. Jednak z jego aplikacją jest pewien problem. Nie chce on współpracować z pędzlami do podkładu za to palcami nakłada się go wyśmienicie. Muszę przyznać, że już dawno tak nie nakładałam podkładu :) 

Jeśli chodzi o kolory, to możemy wybrać wśród 4 odcieni: 01 Ivory, 02 Light Beige, 03 Medium Beige oraz 04 Sunny Beige. Dla mnie idealny na tę porę roku okazał się 03 Medium Beige - świetnie dopasował się do  mojego obecnego odcienia skóry.
Podkład daje średnie krycie, które dla mnie jest zadowalające. To co potrzeba, zakryje. Od razu po aplikacji czuć fajne nawilżenie skóry i jakby ukojenie. Twarz wygląda bardzo naturalnie i zdrowo, bez efektu maski i suchych, odznaczających się skórek. Nie czuć go w ogóle na twarzy, jest bardzo lekki i jakby "niewidzialny". Za tak niską cenę nie spodziewałam się raczej mega-super-hiper trwałości, ale okazało się, że z trwałością wcale nie jest tak źle. Podkład nie odbija się przy każdym dotknięciu twarzy i nie schodzi plamami. Bardzo go polubiłam. Myślę, że świetnie spisze się nie tylko latem.

Pojemność: 30ml Cena: 8,39zł-11,99 w zależności od promocji
Dostępność: m.in. Drogerie Natura [klik!]
Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Najjaśniejszy odcień by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że ma tak jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory. Miałam kiedyś jakiś podkład tej marki i niestety, ale był tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. JA tak sobie myślę że musiała bym zmieszać których środkowy z tym ostatnim najciemniejszym.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...